Tuesday, March 2, 2010

Hmmm...Ntah

Mcm tak de feel nk berblog... tapi cam lama sangat dh tak blog. Too many things to tell and yet dont know how to tell...

  • Rasa terhina bila mengetahui kisah sebenar disebalik angpau merah pada entry sebelum ini. For me better nothing dari memilih kasih. Tak baik tau. For what ever reason, I still feel it is not rite to do that. But xpin masih berterima kasih atas pemberian.
  • Feel bad today. Was being productive, tapi masih tak mencapai my own set of KPI. I was late for the submission of outbound report.(actually not really late as the due is today) but I still feel bad as I should have submitted it yesterday as per my plan. But again, my plan was hijacked by other ppl's plan... hehehe... what to do... kerja is kerja...
  • Since yesterday my face felt like burning. Macam berjemur plak... This happen at nite only. Like now!. Ayo.... tension sebab sangat pedih ok. Tapi bila siang ok lak. But if I gelak, people said I blushed. Mcm tadi, we were teasing Nora (baru balik cuti kawin). Bila xpin gelak, semua kata xpin blushing. Aik? Orang lain kawin, orang lain kena usik tetiba orang lain blushing. Apakah kaedah itu? hehehe...
  • Tetiba mcm tak sesabar nk gi Compliance team building kat PD jumaat ni. Tetiba excited semacam. Benggong xpin... hehehe
  • Lately terfikir, kalau xpin sakit ke, jatuh pengsan tetiba ke, will anyone in this house realize it? (Except for Apiq who always berebut my laptop?) Hmm... I doubt it....
Sekian


2 comments:

Anonymous said...

waa,,,mmg sungguh encemmm,,,tak per pin, i'allah kau leh dapat yg mcm nie jugak nnt one fine day,,,kalau tak mcm nie pon, yg sayangkan kau giler2 punya,,,i'll pray for u my dear,,,

shebby

Xpin said...

Thanks dear,

anyway, ko salah post the comment... patut pergi kat entry yang lagi satu...but it's ok...