Sunday, December 13, 2009

Kisah 1 & 2

12/12/2009

Kisah 1 (via sms)

A: Sabar jer la awak. Jap lagi dia smpi la tu. Awak jgn marah2 ye... Kalu marah nnt kena jual. Hehehehe

Me: Kena jual? Sapa nk jual saya? Awak?

A: Eh Bole ker? Berapa harganya?

Me: Eh, Kalu awak nk jual, buat apa tnya saya berapa harganya. Tnya la pembeli yang nk membeli. Confuse lak saya... awak nk beli ke nk tlg jualkan?

A: Nk beli... bole ker? berapa harga nya?

Me: (dah sudah!!!) Saya rasa saya dah bgtau awak dulu... Kita kawan dulu ek..


Kisah 2 (face to face)

D: Can I ask u something?

Me: Sure u can

D: Can I be your bf?

Me: Smiling :)
(dlm hati... gilo ape kau??). I'm sorry. Like I said... It's not easy for me to like someone more than frenz. I'm not saying no and i'm not saying yes. What I'm saying is why dont kita kawan dulu...ok?


Dua2 kejadian ni berlaku pada hari yang sama. Dan D, baru pertama kali ni jumpa... Naper tetiba ni? Poning kopalo den. Di saat aku tak perlukan benda ni... berderet lak datang.

Apa yang aku minta.. korang dua orang ni jgn la buat aku rimas... Elok2 ada friendship kang terus hilang semua. Korang tak tau aku ni benggong...hehehehehe

Safwin, selamat la ko lepas ni..ADEH!!!

0 comments: